نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرنوشت نامشخص برای ویدال

سرنوشت نامشخص برای ویدال

روزنامه میرر انگلیس ادعا کرده که منچستریونایتد هم به جمع مشتریان آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس پیوسته است و می خواهد برای خرید او 62 میلیون پوند به بانوی پیر بدهد. میرر ادعا کرده است که یوونتوس حاضر شده ویدال را در ازای دریافت 50 میلیون به علاوه نانی، هافبک پرتغالی منچستریونایتد که 12 میلیون پوند می ارزد، به شیاطین سرخ بفروشد. یوونتوس حتی ممکن است پاتریس اورا، دفاع چپ فرانسوی منچستریونایتد را هم به عنوان بخشی از این قرارداد بخواهد.

 

میرر در حالی مدعی است یووه، نانی و اورا را می خواهد که این دو بازیکن ملی پوش به تازگی قراردادهایشان را با منچستریونایتد تمدید کرده اند. نانی که به همراه تیم ملی پرتغال خاطره تلخی را از حضور در جام جهانی تجربه کرد و خیلی زود به خانه برگشت، در کمال تعجب توانسته شیاطین سرخ را برای عقد قراردادی 5 ساله با او متقاعد کند چیزی که دست منچستری ها را برای بالاتر بودن ارزش او باز می کند.

 

از قرار معلوم اما اعتباری به این قرارداد نیست و شیاطین سرخ در حال بررسی پیشنهادهایی هستند که بال 27 ساله شان از یوونتوس، آرسنال و دو باشگاه شهر میلان دریافت کرده است. در بین این 4 تیم اما شانس یوونتوس بیشتر است چون میتواند او را به عنوان بخشی از رقم انتقال ویدال به اولدترافورد به چنگ آورد.

 

منچستری ها در شرایطی به جذب ویدال امیدوارند که این هافبک 27 ساله مشتریان پرو پا قرص دیگری مانند آرسنال و بایرن مونیخ هم دارد. میرر ادعا کرده است که شیاطین سرخ در صورت ناکامی در جذب ویدال به سراغ گزینه ای ارزان تر مانند ویلیام کاروالیو از تیم اسپورتینگ لیسبون می روند. این هافبک 22 ساله قراردادی دارد که فسخ آن 37 میلیون پوند روی دست منچستری ها خرج می گذارد.

 

در همین حال نشریه دیلی استار انگلیس ادعا کرده است که فان خال بدش نمی آید هموطن خود نایجل دی یونگ را برای تقویت خط میانی منچستریونایتد به اولدترافورد ببرد اما میلانی ها هم به این خبر با پیشنهاد یک قرارداد جدید به هافبک پیشین منچسترسیتی پاسخ داده اند


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: